FINANČNÍ ÚČETNICTVÍ A DANĚ 

  • vedení účetnictví/daňové evidence na základě dodaných dokladů
  • třídění a kontrola náležitostí dokladů
  • zaúčtování dokladů
  • vypracování faktur a příkazů k úhradě při bezhotovostních platbách, vystavení interních dokladů
  • vedení účetních knih a další evidence tak, jak je stanoveno v zák.č. 563/1991 Sb. O účetnictví, § 13-16
  • vyhotovení účetních výstupů
  • vedení evidence pro účely zákona o DPH (objednatel – plátce DPH)
  • jako samostatné účetní období
    • vypracování účetní závěrky
    • zpracování daňových přiznání (DPFO, DPPO, DPH, SD) v předepsaných termínech
    • zpracování přehledů pro OSSZ a ZP
  • zpracování statistických hlášení dle požadavků ČSÚ nebo jiného orgánu státní správy a samosprávy
  • zpracování ostatních daňových přiznání – daň dědická, darovací, z nemovitosti a z převodu nemovitostí
  • účetní poradenství, konzultace a základní reporting pro objednatele
  • zajištění poštovní korespondence – zpracování, odeslání (přefakturace nákladů poštovného)
  • v ceně služby je poskytnutí kancelářských potřeb pro evidenci a archivaci účetních výstupů – papír, desky, šanony atp
  • předávání a přebírání dokladů je prováděno po vzájemné domluvě v sídle účetní firmy nebo u klienta (s možností přeúčtování nákladů na cestovné), případně i poštou
  • zastupování objednatele na úřadech na základě plné moci (FÚ, OSSZ, ZP, kontroly)
  • po uzavření účetního období obdrží klient přehledně uspořádané doklady a účetní sestavy za celé období v samostatném šanonu, případně i na CD nebo disketě